Кількість
|
Вартість
|
||
|
ОПИС ТОВАРУ
Таблиці з математики для 1 класу — елемент навчально-методичного комплексу, який рекомендується використовувати на уроках фронтально під час пояснення, закріплення, узагальнення знань, умінь і навичок учнів. Зміст посібника відповідає Державному стандарту початкової освіти, типовим освітнім програмам та чинним підручникам. Він містить різноманітний матеріал — від виявлення рівня підготовленості дітей до школи, навичок орієнтування у просторі, вміння лічити до розв’язування задач і математичних виразів. Учитель може використовувати таблиці згідно з календарним планом один або декілька разів на певних етапах уроку з огляду на його цілі.
Зміст
1. Лічба предметів. |
2. Взаємне розміщення предметів у прос¬торі (попереду, позаду, під, над, на). |
3. Зверху, знизу, вгору, вниз. |
4. Зліва, справа, посередині. |
5. Один, багато, кожний, усі, решта. |
6. Однакова кількість, неоднакова кількість, стільки ж, більше, менше, порівну. |
7. Великий, малий, більший, менший, однакові за величиною. |
8. Довгий, короткий, довший, коротший, однакові за довжиною. |
9. Високий, низький, вищий, нижчий, однакові за висотою. |
10. Широкий, вузький, ширший, вужчий, однакові за шириною. |
11. Товстий, тонкий, товщий, тонший, однакові за товщиною. |
12. Далі, ближче. |
13. Глибоко, мілко. |
14. Число, цифра. |
15. Число і цифра 1. |
16. Число і цифра 2. |
17. Число і цифра 3. |
18. Число і цифра 4. Знаки > і <. |
19. Склад числа 4. |
20. Число і цифра 5. |
21. Склад числа 5. |
22. Число і цифра 6. |
23. Склад числа 6. |
24. Число і цифра 7. |
25. Склад числа 7. |
26. Число і цифра 8. |
27. Склад числа 8. |
28. Число і цифра 9. |
29. Склад числа 9. |
30. Число 10. |
31. Кількісна і порядкова лічба у межах 10. |
32. Склад числа 10. |
33. Дія додавання. Компоненти дії додавання (доданки, сума). |
34. Дія віднімання. Зв'язок дій віднімання та додавання. |
35. Число і цифра 0. Місце нуля в ряді чисел. |
36. Задача на знаходження суми. |
37. Задача на знаходження остачі. |
38. Текстова задача. |
39. Геометричний матеріал. |
40. Складання задачі на знаходження суми. |
41. Складання задачі на знаходження остачі. |
42. Додавання і віднімання числа 1. |
43-49. Додавання чисел 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9. 50. |
50. Дія додавання. Компоненти дії додавання. |
51-52. Додавання і віднімання чисел в межах 10. |
53-54. Збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць. |
55-56. Складання задач за малюнками. |
57. Дія віднімання. Компоненти дії віднімання. |
58-59. Знаходження суми і різниці. |
60. Різницеве порівняння чисел. |
61. Складання задачі зі словами “стільки ж”. |
62. Складання задач за скороченим записом. |
63. Складання і розв'язування задач. |
64. Складання і розв'язування задач. Творча робота над задачею. |
65. Складання і розв'язування задач за малюнками і запитаннями. Творча робота над задачею. |
66. Кілограм. Зважування предметів. |
67-68. Складання і розв'язування задач на знаходження суми та порівняння чисел. |
69. Складання і розв'язування задачі на знаходження невідомого доданка за малюнком. |
70. Складання і розв'язування задачі на знаходження невідомого доданка. |
71. Складання і розв'язування задач на знаходження суми і на різницеве порівняння чисел за малюнком. |
72-73. Переставна властивість дії додавання. |
74. Геометричні фігури. |
75. Додавання і віднімання чисел частинами. 76-79. Десяток. Усна і письмова нумерація чисел 11-20. |
80. Дециметр. |
81. Додавання і віднімання виду: 10 + 7, 17-7, 17-10. Зв'язок дій додавання і віднімання. |
82. Нумерація чисел в межах 20. Додавання і віднімання 1. |
83. Додавання і віднімання в межах 11-20. |
84. Порівняння виразу і числа. |
85. Зважування предметів. Терези. Кілограм. |
86. Літр. |
87. Геометричні фігури. |
88. Фігури. Многокутники. |
89. Переставний закон дії додавання. |
90. Знаходження невідомого доданка. |
91-92. Складання задач. |
93. Числа від 20 до 30. |
94. Числа 40-50. |
95. Сантиметр, дециметр, метр. |
96. Таблиця чисел першої сотні. |
97. Додавання і віднімання числа 1. |
98. Додавання і віднімання круглих десятків. |
99. Додавання двоцифрових чисел (загальний випадок). |
100. Віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. |